duminică, 10 mai 2015

ATINGÂND INFINITUL


                       
                       Eu de-acum mă și înalț,
                       S-ating cerul cu un braț,
                       Să cuprind un nor pufos,
                       Mare, frumos și arătos.

                       Și mai sus să mă înalț,
                       Și de-o fi să mă descalț,
                       Să cobor din nou aș vrea,
                       Pe pământ dac-aș putea.

                       Să mă înalț tot mai sus,
                       Cum și eu, am crescut,
                       S-ating cerul de doua ori,
                       Mare-i încurcat de nori.

                       Și cu gândul, și ca vântul,
                       Colindă prin tot Universul,
                       S-ating infinitul c-un surâs,
                       Floarea vieții e mai presus!


 AUTOR  Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANGEL'S

ANGEL'S