luni, 9 martie 2015

IUBIRE PURĂ DE LA DUMNEZEU


                          Într-o viață pe pământ,
                          Trebuie să fii un om sfânt,
                          Să fii pe culmile înăltării,
                          O, casă dulce a iluminării.

                          Ființa ta să te conducă,
                          Acolo unde sufletul se-avântă,
                          Unde-i place și se desfată,
                          Într-o armonie ce te îmbată.

                          Iubire, fericire, în bucurie,
                          Toate să fie într-o feerie,
                          De-a mea tristețe să dispară,
                          Din trecut să nu mai apară.

                          Fericire te invit în viața mea,
                          Și te rog din inima, nu pleca,
                          Te rog rămâi așa, imi placi,
                          Nu te-ndepărta, că îmi displaci.

                          Bucurie vino mai des, la mine,
                          Să te simt, să te ador mai bine,
                          Fii prezentă în ființa care sunt,
                          Să mă exprim aici într-un cuvânt.

                          Iubire pură de la Dumnezeu,
                          Fii tu cea prezentă în eul meu,
                          Să trăim o iubire nesăvârșită,
                          Într-o viață acum desăvârșită!



 AUTOR  Suzi Mirea





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANGEL'S

ANGEL'S