luni, 4 ianuarie 2016

FRUMOASA MEA LEGENDĂ




În fiecare AN – primesc o altă agendă,
Ca să-mi descriu frumoasa mea legendă,
Conținutul acestei descoperiri,
Se înscrie în mai multe povestiri.

De îndată ce, mă voi lăsa purtată,
De inspirația care-mi este insuflată,
De undeva de sus, în gând datată,
Pe hârtie ea va fi, întruchipată.

Voi scrie mult, că, așa îmi place,
Să fiu un scriitor, si-un sol de pace,
În zorii noi, ce răsar acum din noi,
În aceste vremuri reci, ca niște ploi.

Ne uităm la cer, tot întrebând:
Unde-i calmu' acela din trecut?
Unde-i Părintele? să ne dea un salut,
Să ne-ntâmpine frumos, c-un sărut.

Unde ochii noștri, - nu ajung,
Nici mintea nu ne-ajută prea mult
Pe inimă o ignorăm și-n trecut,
Ne ducem viața tot calculând...

La o viață mult mai bună...
Pe acest tărâm ce stă pe-o mină,
Să lăsăm tristețea la o parte,
Din anul vechi, acum ne desparte.


Un gând bun pentru anul ce-a venit
Vă urez -
Fericire, Sănătate și Abundență în Venit!


Autor Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANGEL'S

ANGEL'S