sâmbătă, 12 martie 2016

UN MARTIE, CU SALBE DE MICŞUNELE




POVEŞTI DIN LUMEA MEA

În cale să răsară numai flori de Primăvară,
Pe la ferestre vrăbiuţele voioase, aripioară,
Soarele pe cer s-a aprins, la 12 fix, acum,
Să-mi arate că mă iubeşte, în faţă-mi stă pe drum.

Ziua, a început c-o ploaie de dimineaţă,
Se spune c-o să ai noroc, în viaţă ...
Chiar de ziua ta, când fericită eşti ...
Să te simţi iubită, ca şi, zâna din poveşti!

Mai pe seară când şi Soarele, se coboară,
O primesc pe Lună, cu -, o altă comoară,
O privesc prin fereastră, şi nu-i prima oară,
Luminează-mi calea, prin întunericul de-afară.

Sunt poveşti din lumea mea,
În ziua când, s-a născut o stea,
Dintr-un cer cu multe stele ...
În Martie, cu salbe de micşunele!


Autor Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANGEL'S

ANGEL'S