joi, 2 aprilie 2015

DORUL DE ACASĂ

                              
                              Vino Tată de m-alintă,
                              Vino-n vise de îmi cântă,
                              Să fiu pe valul care mă inundă,
                              De iubire, de prea multă…

                              Vino Tată de m-alintă,
                              Vino de mă și încântă,
                              Cu iubiri nemăsurate…
                              Așa cum sunt în cer, date.

                              Să fiu în pas de clopoțel…
                              Să mă inunde un singur dor,
                              Dorul de acasă mă năpădi,
                              Prin nor să pășesc, mi-aș dori.

                              Să zbor în cer prin galaxii,
                              Să merg prin norii pufuli,
                              Să străbat în lung și-n lat,
                              Tot Universul de m-o lăsat!



AUTOR  Suzi Mirea




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANGEL'S

ANGEL'S