duminică, 5 iulie 2015

EU SUNT … Floarea TA din Univers




Eu sunt , Floarea din Lumina,
Care cade pe o colina …
Pe oameni sa-i luminez,
Versuri multe sa creez,
Fata sa le-o descretesc !

Eu sunt , puternica …
O flacara care straluceste,
Din cerul care vesteste …
De mai pica cate-o stea,
Vino pe la fereastra mea,
Sa-mi luminezi calea !

Eu sunt , hotarata si-am ales,
Sa merg prin Univers …
Multe cai sa le colind,
Sa mai scriu si un cuvant,
De la departarea ce, Eu sunt !

Eu sunt , Copila lui DUMNEZEU,
IISUS e trimisul meu …
Inima de mi-a atins ,
Foc la inima mi s-a aprins,
Cum sa fac sa-l mai si sting !

Eu sunt , Marea cea albastra,
Ochii-mi se vad in ceata,
Cand albastru, verde, gri;
Stralucesc mai cu seama,
Oglindindu-se-ntr-o apa !

Eu sunt , iubita ,
Si calauzita …
De TATAL meu CERESC,
Care acum ii transmit …
UN MULTUMESC !

Eu sunt , din lumina ,
Si invaluita …
Peste umeri mi s-a pus,
O mantie de caldura ,
Dintr-un cer aprins !

Eu sunt , vesela si divina ,
Bratul meu …
Este Bratul lui DUMNEZEU ,
Care-l scriu si il descriu ,
Pe al versului destin ,
MULTUMESC ca sunt deplin!

Eu sunt , vointa divina ,
Care vine-acum …
Si se impreuna ,
Pe al fanteziei vers ,
Cu tot ce am ales,
Din acest Univers !

Eu sunt , din raza violet,
Luminata sunt perfect,
De a sa dorinta …
De a ma perfectiona ,
In Floare de Lumina …
M-as transforma !

Eu sunt , un stalp de lumina,
Ancorat intr-o gradina …
Sa luminez intreg Pamantul ,
De la est la vest, nord si sud,
Vantul bate, si il aud !

Eu sunt , puternica ca bradul,
Verde stau si in tot anul,
De la ploaie de la vant ,
Acum imi iau un avant ,
Semet in zare ce, Eu sunt !

Eu sunt , DUMNEZEU in miniatura,
Ma straduiesc sa fiu lumina ,
Oceane, mari si paduri ,
Din stramosii cei strabuni,
Lumina patrunde oricum !

Eu sunt , puterea iubirii ,
In oceanul dezlantuirii ,
Fara valuri mari pe creste,
Acum pe luna noua …
Sa cada peste mine ca o roua!

Eu sunt , bucuria …
Ce rasare odata cu vrednicia,
Lumineaza,- noapte-o stea ,
Pana-n Iarna lui faurar ,
Sa luminez Pamantul ca un far!

Eu sunt , bogatia …
Ce se revarsa …
Pe intreaga ROMANIA ,
Sa infloreasca, sa priveasca,
Muntii clatinandu-se pe creasta!

Eu sunt , frumusetea …
Ce te inconjoara cu toata tandretea,
Care frumusete vine …
Izvoreste de la mine ,
Ca sa bata pana la tine !

Eu sunt , adevarul ,
Adevarul suprem …
Ce te inalta intr-un castel ,
Binevoitor cum este el ,
La suprafata apare ca un zel !

Eu sunt , inteligenta ,
Care vine odata cu tandretea…
Floare draga cobori din cer ,
Sa te pun pe un cercel ,
Si o inima, am sa cer !

Eu sunt , libera …
Si ma inalt ca-ntr-o furtuna,
Dezlantuita in natura ,
Ca asa e buna …
Sa scuture norii de o lumina !

Eu sunt , bogatia …
Din razele-mi, cade armonia,
Bogatia sa umple ROMANIA ,
Ca asa e datina lasata ,
Bogatia sa fie curtata !

Eu sunt ,  fericita …
Sunt si binevenita ,
Pe acest PAMANT …
Care seamana demult ,
Fericirea intr-un cuvant !

Eu sunt , sanatatea pura,
Care vine mai pe urma ,
Sa se adune intr-un ulcior,
Ca apa dintr-un izvor …
Limpede si cu mult dor !

Eu sunt , farmecul ,
Ce mi se lasa …
Pe-a mea fata ingereasca,
Sa-l trimit cu mai mult spor ,
Cu multa iubire catre un trecator!

Eu sunt , indrumata …
De TATAL CREATOR lasata,
Pe acest PAMANT …
Sa fiu cautata …
Si in inimi adorata !

Eu sunt , lumina …
Ce se revarsa pana la Luna,
Din mine ca o furtuna ,
Si paseste pe o raza cristalina,
Calatoare ca o papadie ,
Asa cum vrea ea sa fie !

Eu sunt , calatoare prin Univers,
Mai cobor sa mai si cresc …
Sa ma duc pana-n PLEIADE ,
Cu micile adevaruri intemeiate,
Din multele vieti ce mi-au fost date!

Doamne, ITI MULTUMESC ,
Ca m-ai ales …
Sa fiu Floarea TA din Univers ,
Astazi si maine …
Sa fiu tot cu TINE !!!


AUTOR  Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANGEL'S

ANGEL'S