luni, 23 februarie 2015

ÎN CĂLĂTORIA MEA SPRE STELE

                    
                     În călătoria mea prin stele,
                    M-am avântat să fiu, cu ele,
                      Să cobor din al meu zbor,
                       Drept pe un nor călător.

                   Să mă ducă, încolo şi-ncoace,
                   Să călătoresc cât mai dibace,
                 Pe toate planetele de îmi place,
                      Să le vizitez în a lor pace.

                      Într-o călătorie ce am ales,
                     Să m-avânt din stea în stea,
                    Din Pleiade să cobor aş vrea,
                Cum ar fi planeta din galaxia mea.

             Ce, se-arată-n noapte pe un cer senin,
             Şi sclipeşte iubitoare spre al meu destin,
           În călătoria cea mare, într-o mică depărtare,
         Să ajung la acea stea fixă, noaptea într-o zare.

            Îmi clipeşte mai bine, de, jumătate de veac,
           Să-mi fac liber, şi-n acest an, să mă îmbarc,
          Călătoare, pasageră, pe o undă de lumină,
             Coborâtă sunt din cer, din planeta divină!



AUTOR  Suzi Mirea




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANGEL'S

ANGEL'S