miercuri, 25 februarie 2015

DARURI DIN LUMINĂ

  
                        
                         FERICIRE - vino şi la mine,
                         Să te cuprind într-o lumină,
                         Să te simt mult mai aproape,
                         În viaţa mea, şi în realitate.

                         ABUNDENŢĂ - te chem spre mine,
                         Arată-te, într-o splendoară lumină,
                         Cu daruri noi, tu, de poţi veni,
                         De la Tatăl meu, eu le voi primi.

                         IUBIRE, Dragă iubire…
                         Fii bună şi cu mine,
                         Umple-mi casa de lumină,
                         Cu o mare iubire divină.

                         BUCURIE - într-o veselie,
                         Pe aripi de vânt să fie,
                         Adieri blânde de lumină,
                         Şi un gând de le alină.

                         Şi acum ce să mai fie,
                         O SĂNĂTATE deplină,
                         La învoială ea să vină,
                         În fiinţa mea de-i bună.

                         Toate astea la un loc,
                         Să mă facă un boboc,
                         Ca o floare să înfloresc,
                         Şi iubire multă, dăruiesc.

                         Din iubirea lui Dumnezeu,
                         Eu dăruiesc în felul meu !
                         Sper să nu te superi pe mine,
                         Dacă mai uit şi de Tine,
                        
                         Părintele nostru, Creator,
                         Părintele nostru, Făuritor!



                                   AUTOR  Suzi Mirea




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANGEL'S

ANGEL'S