vineri, 27 februarie 2015

ENERGIE


                                   Energie divină,
                                   Vino şi curăţă-mă,
                                   De temeri şi de frici,
                                   Emoţii, să nu mai fie aici,
                                   În corpul meu uman,
                                   Cauzal şi spiritual,
                                   De-asemeni şi mental,
                                   Fizic ancestral,
                                   În corpul meu dual,
                                   Să cureţe eventual,
                                   Toate corpurile menite,
                                   Să le am, inoite,
                                   De vibraţie înaltă;
                                   Să fie înălţată,
                                   Să fie în purificare,
                                   A mea aură,
                                   Pură şi strălucitoare!



AUTOR  Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANGEL'S

ANGEL'S