sâmbătă, 21 martie 2015

PĂMÂNT AL FERICIRII


                 Vino Tată în al meu vis,
                 Să mă duc pe-al meu abis,
                 Să mai treacă dorul meu,
                 De acasă de unde vin eu…
                 Alină-mi durerile deșarte,
                 Și du-le undeva departe,
                 Să le vânture, vântul pribeag,
                 Să nu mai vină la mine-n prag,
                  Du-le departe prin norii cenușii,
                 Bucurii să-mi cadă din norii aburii,
                 Să mai traiesc odată bucuria venirii,
                 Pe acest Pământ al fericirii…
                 Așa să fie Tată Ceresc,
                 De vreme ce eu te-am ales,
                 Să poposești în a mea viață,
                 În zori de zi de dimineață!



 AUTOR  Suzi Mirea




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANGEL'S

ANGEL'S