miercuri, 25 martie 2015

O SCÂNTEIE DINTR-O LUMINĂ


                           
                           Visătoare sunt mereu,
                           De un albastru şi bleu,
                           Le-aş cuprinde eu mereu,
                           În nuanţe de mult bleu.

                           Mă încântă şi turcoazul,
                           Să vină la mine cu, curajul,
                           Să mă duc pe căi ascunse,
                           Să privesc cum sunt atinse.

                           Să m-avânt în soare, aş vrea,
                           Şi un galben năucitor strălucea,
                           Spre mine cu un surâs venea,
                           Să mă ţină în braţe, ar vrea.

                           Eu mă las dusă pe-un nor,
                           Şi nu mai vreau să cobor,
                           Să fiu la înălţime să zbor,
                           Cu aripi ce îmi cresc de zor.

                           Dulce a ta fiinţă divină,
                           Te înalţi pe cer să vină,
                           O scânteie dintr-o lumină,
                           Să străluceşti, precum o divă.

                           Pe Pământ cobori acum,
                           Lumina să fie în casa, orcui,
                           Cine va vrea să o primească,
                           Din belşug soseşte-n casă.

                           De va vrea să o primească,
                           Orice fiinţă dumnezeiască,
                           Sa o lase, va intra…în casa
                           În care va cere, aşa ceva!



                                             AUTOR  Suzi Mirea




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANGEL'S

ANGEL'S