duminică, 1 martie 2015

DE ZIUA MEA… AM PICAT DINTR-O STEA


                            In dar de ziua mea,
                            Eu primi o floricea,
                            De la Tatal meu Ceresc,
                            Tot in sus eu il privesc.

                            O vorba melodioasa,
                            O puse la mine in casa,
                            Parul se desfacu in culori,
                            Alb-Argintiu era in flori.

                            Si veni pe inserat,
                            In curte el s-a lasat,
                            Florile il mirosira,
                            Ca era la ele in gradina.

                            Il simti eu pe un obraz,
                            Ca fulgerul dintr-un topaz,
                            Dau sa plec, dar stau pe loc,
                            Imi facu semn un boboc.

                            Nu vezi tu o lumina mare!
                            Care sta acum in picioare…
                            Cine crezi ca este oare!
                            Este precum vezi Tatal cel Mare,
                            Imi zise o floare incantatoare.

                            Sa primesc eu oare…
                            O asa vizita din soare!
                            De ziua mea de martisor,
                            Lumina s-a pus pe al meu capsor.

                            Sa fiu o fiinta de lumina,
                            Fiinta mea asa sa devina,
                            Intr-un timp mult mai aproape,
                            LA MULTI ANI! si multi departe.

AUTOR  Suzi Mirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANGEL'S

ANGEL'S